ΑρχικήΛίστα Επιθυμιών (0)Ο Λογαριασμός μουΚαλάθι ΑγορώνΑγορά

Υγεία μου…. Πολύτιμη!!

Δημιουργήθηκε: 2013-08-06 Επισκέψεις: 1072

Μια καλύτερη υγεία είναι κάτι που όλοι επιθυμούμε να έχουμε. Όμως με τους ρυθμούς της πολυάσχολης ζωής μας, πολλές φορές δεν προλαβαίνουμε ούτε να το σκεφτούμε. Υπάρχουν μικρά πραγματάκια όμως, που μπορούν να γίνουν απλές συνήθειες και να μας οδηγήσουν σε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Η καλή υγεία και ευεξία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την καλή διατροφή. Παρόλο που υπάρχει πολύ μεγάλη ενημέρωση σχετικά με το τι πρέπει να καταναλώνεται και τι να αποφεύγεται, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως μόνο ο καθένας μας προσωπικά γνωρίζει καλύτερα τον δικό του οργανισμό και τους δικούς του κανόνες και σ΄ αυτούς θα πρέπει να προσαρμόζετε.

Για την υγεία σας όμως, υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες που θα πρέπει να υιοθετήσετε.

Βιταμίνες  και μέταλλα θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στη διατροφή σας. Η διατροφή σας θα πρέπει να περιλαμβάνει: λαχανικά και κυρίως αυτά με τα πράσινα φύλλα. Τα άπαχα γαλακτοκομικά, τα βερίκοκα, το σπανάκι και όλα τα φυλλώδη λαχανικά, το ψωμί, έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α και Β6. Επίσης πολλά μέταλλα θα βρείτε στο μαύρο ψωμί, το καστανό ρύζι, στο σολομό (φρέσκο και κονσερβοποιημένο), στα κρεατικά και στα ψάρια.

Πρωτεΐνες… οι απαραίτητες!! Αν και τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι καλή πηγή πρωτεΐνης, εν τούτοις πειράζουν σε πολλά άτομα που έχουν δυσανεξία. Εκτός αυτού, έχουν και αρκετά λιπαρά. Για σωστή διατροφή, μια καλή λύση είναι να τα αντικαταστήσετε με σπανάκι, που σας τροφοδοτεί με πρωτεΐνη και σας απαλλάσσει από την πρόσληψη λιπαρών.

Πίνετε πολύ νερό και καταναλώνετε πολλά φρούτα. Τα φρούτα περιέχουν πολλές βιταμίνες C και E οι οποίες εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες, που ευθύνονται για τη γήρανση του οργανισμού. Οι ελεύθερες ρίζες δημιουργούνται με την υπερβολική έκθεση στον ήλιο, το κάπνισμα, το στρες και την παχυσαρκία. Ένας επίσης, καλός σύμμαχος για την αντιμετώπιση τους, είναι τα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία του οργανισμού και τα αντιοξειδωτικά προϊόντα προσωπικής περιποίησης για την υγεία του δέρματος.

Μειώστε την κατανάλωση κρέατος. Περιορίστε την κατανάλωση κρέατος και λιπαρών ψαριών και αντικαταστήστε τα με: όσπρια, αυγά, μπιζέλια, άπαχα ψαρικά.

Προσοχή στην πρόσληψη ζάχαρης! Η υγεία σας επηρεάζεται από αυτή. Είναι φορές πού όλοι λαχταράμε ένα γλυκό, όμως ο κίνδυνος με την κατανάλωση γλυκών, είναι πως όσα περισσότερα τρώμε, τόσα περισσότερα θέλουμε. Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε το γλυκό με φρούτο. Στην αρχή θα είναι λίγο δύσκολο, όμως αμέσως μετά την κατανάλωση του φρούτου θα δείτε πως η ανάγκη για γλυκό καλύπτεται. Για να αλλάξετε αυτή τη συνήθεια θα χρειαστείτε περίπου μία εβδομάδα. Από την επόμενη, ο οργανισμός σας θα επιλέγει πολύ πιο εύκολα το φρούτο όταν θα θέλετε κάποιο γλυκό. Σε όσους είναι πολύ δύσκολο να το τηρούν συνέχεια, μπορούν να καταναλώνουν περιστασιακά μία μικρή μπάρα χαλβά.

...και φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχνάτε τις Φυσικές Δραστηριότητες!

Ο μεταβολισμός και η αύξηση της ενέργειας σας, εξαρτώνται άμεσα από το να διατηρείτε τη φόρμα σας. Είναι ο καλύτερος τρόπος όχι μόνο για να χάσετε τα περιττά καλά, αλλά πολύ περισσότερο για να κρατιόσαστε σε καλή κατάσταση υγείας.

Υγιεινές δραστηριότητες που σχετικά εύκολα γίνονται καθημερινές συνήθειες, είναι: περπάτημα, συμμετοχή σε κάποιο παιχνίδι όπως βόλεϊ, μπάσκετ κ.λ.π. στο κοντινό πάρκο της γειτονιάς σας. Άλλος ένας καλός τρόπος για τους ανθρώπους που δεν αγαπούν τη γυμναστική, είναι να γραφτούν σε σχολή χορού. Ο χορός είναι πολύ καλή  γυμναστική και παράλληλα ένα πρώτης τάξεως αγχολυτικό. Η γιόγκα είναι μια εξαιρετική άσκηση για το σώμα και το πνεύμα. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να κάνουν γιόγκα.

Για την υγεία σας, θα πρέπει να βάλετε την άσκηση στην καθημερινότητα σας. Αυτό απαιτεί πάνω απ’ όλα αυτοπειθαρχία. Όμως δεν είναι ακατόρθωτο.

 Μπορείτε να ξεκινήσετε να αντικαθιστάτε μικρές συνήθειες:

• Επιλέγετε να ανεβείτε  με τα πόδια, όταν πρέπει να πάτε σε κάποιον όροφο, κάνετε μικρές στάσεις αν κουραζόσαστε και δεν χρησιμοποιείτε το ασανσέρ.

• Σταματάτε να παίρνετε το αυτοκίνητο για μικρές αποστάσεις. Αντί αυτού πηγαίνετε με τα πόδια. Ένας καλός τρόπος είναι να παρκάρετε λίγο πιο μακριά από το σημείο που θέλετε να πάτε.

• Όλο και περισσότερες πόλεις πια έχουν ποδηλατοδρόμους. Θυμηθείτε τα παιδικά σας χρόνια και… ναι.. αγοράστε ποδήλατο. Έχετε πολλά οφέλη από αυτό. Γυμνάζεστε, κάνετε οικονομία και συμμετέχετε ενεργά στο να κρατηθεί καθαρό το περιβάλλον που ζείτε, από την ατμοσφαιρική ρύπανση.

          Προβλήματα υγείας που πιθανώς να υπάρχουν, θα πρέπει να αντιμετωπιστούν ιατρικά. Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι για να λυθούν. Μπορείτε να επιλέξετε μια σειρά από ιαματικά spa που ενώ κάποτε φάνταζαν πολυτέλεια, σήμερα δεν είναι. Η επιστήμη ανακάλυψε πως με συνδυασμένο υδρομασάζ, οζονοθεραπεία, χρωμοθεραπεία, υπέρυθρη φωτοθεραπεία, αρωματοθεραπεία, ακόμη και σοκολατοθεραπεία, αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά διάφορες παθήσεις. Με τον τρόπο αυτό, δεν επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με χημικά φάρμακα και επιτυγχάνετε σημαντική βελτίωση σε διάφορα είδη ασθενειών. Στην Ελλάδα, υπάρχουν εξειδικευμένα studio που προσφέρουν τις υπηρεσίες αυτές.

Τέλος, καλό είναι να θυμόσαστε πως η ολοένα και αυξανόμενη χρήση της εναλλακτικής ιατρικής δεν βοηθά μόνο στην ανακούφιση από τις διάφορες παθήσεις, αλλά και στην προώθηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής.